10 Şubat 2011 Perşembe

Aşk Tesadüfleri Sever

Uzun zamandır böyle güzel bir film izlememiştim.
Tek kelime ile harikaydı.
Oyunculukları, çekimleri hele hele kurgusu her şeyiyle çok başarılıydı.
Bugün ile geçmişe bağlantıları, minik oyuncuları, asi gençleri, duruluğu, sakinliği, akıcılığı ve derin duyguları...
Bana çok dokundu.
Ortaokul ve lise zamanları Ankara'da geçen ve şimdilerde 30'lu yaşlarını yaşayanların, anıları çok fazla canlanacak gözlerinde.
Hatırladıkça ağladım hem de gülümseyerek ağladım.
Geçmişe dair çok güzel bir gözlem var, çok güzel hatırlatmalar var.
Bir deee bir finali var ki tam bir tesadüf işte...
Neyse daha fazla dillendirmeyeyim ağzımdan bir şeyler kaçacak :)
Kesinlikle en kısa zamanda gitmeli ve bu güzel filmi görmelisiniz.
Pin It!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz Benim için Önemli !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...