11 Aralık 2013 Çarşamba

TİLDA BEBEK WORKSHOP'UNDAN HABERLER :)

Herkese Merhaba;

Çok fazla yazı yazmıyor olsam da blog dünyasından ayrı kalmam imkansız. Elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum her şeyi :) Bir şey kaçırmak kabusum oluyor sonra :)

Bu arada ben ne yaptım biliyor musunuz? Tilda Bebek. Bir hayaldi benim için. Asla yapamam dediğim bir şeydi. Ama başardım :) Yaptım yarım yamalak da olsa bence oldu :)

Hem harika bir workshop'a katıldım hem de harika bir insan, öğretmen, paylaşımcı biriyle tanıştım. Sevgili Seda; nam-ı değer Bayan Tilda Hem mütevazi, hem tüm bilgisini aktaran, hem şirin, hem samimi bir insan. İyi ki onunla tanışmışım. Bir günlük bir workshopa katıldım. Çok tatlı insanlarla tanıştım. Aynı zamanda Tilda Bebek yaptım. Ben daha ne isteyeyim.

Fazla lafı uzattım. Bu kadar anlattın ne yaptın bakalım derseniz buyrun efendim :)



Pin It!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz Benim için Önemli !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...