20 Şubat 2014 Perşembe

Diş Buğdayı Parti Süsleri :)

Herkese Merhaba;


Cuma görünümlü bir Perşembe yaşıyorum bugün. Tüm işlerimi sanki Cuma günündeymiş gibi planlıyor ve hazırlıyorum. Hayır olsun inşallahhh :)

Zaman okadar hızlı akıp geçiyor ki artık bir şeylere yetişmek başarı olmaya başladı. Hiç uyumadan hayatımızı devam ettirebilsek aslında çok vaktimiz olacak ama uyku da bir yerde şart. Vücut bir süre sonra bırakıyor kendini. Hayattaki en önemli şeyin sağlık olduğunu düşünüyorum bu yüzden de güzel bir denge sağlamak gerekiyor.

Bu aralar konsept çalışmalarıyla okadar haşır neşirim ki ve okadar hoşuma gidiyor ki. Sıfırdan bir tasarım yapmak, onu diğer güzel şeylere uyarlamak, kesip biçip yapıştırıp yakıştırmak çok ama çok keyifli.
Kalbi çok temiz bir arkadaşımız var ve melek gibi de bir kızı. O tatlı kız için diş buğdayı partisi düzenlendi ve süslerini de ben hazırladım. Veeee tabiki sizlerle paylaşmak istedim. En önemlisi sizlerin beğenisi ve yorumu :)

İşte karşınızdan süslerimizden bir kaç fotoğraf :)

süslü bir banner :)

yemek süsleri


Melek kızımız için şirin mi şirin bir body

Ve konseptin tamamıyla ortaya çıktığı fotoğraf :)

Umarım beğenmişsinizdir.
Herkese kucak dolusu sevgiler,

Pin It!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz Benim için Önemli !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...