7 Ağustos 2014 Perşembe

Okudum ~ Dinledim ~İzledim :)

Herkese Merhaba;

Yine uzun bir aranın ardından canım blog'umdayım :)
Bu uzun araya bir çok şey sığdırdım diyebilirim. Öncelikle işlerim biraz hafifledi ve kafayı biraz toparlama imkanı bulabildim :)

Bu zaman diliminde de kitap okudum, bol bol müzik dinledim ve film izledim. Ee paylaşmadan da edemedim :)

Okudum...
Öncelikle inanılmaz keyifli bir kitap önermek istiyorum size. Tam bir romantik komedi tadında. Çok ama çok akıcı, komik, merak uyandırıcı harika bir kitap. "Aşk Bir Masalmış derkeeenn" Bu tarz kitapları beğeniyorsanız mutlaka okuyun derim.


Açıklaması da bu şekilde:
Bütün aşk masallarının başlangıcı güzeldir. Peki ya sonrası?
Darby yirmili yaşlarının sonuna gelene dek gerçek aşka olan inancını yitirmeden beyaz atlı prensini aramış ve sonunda, onu bulmanın imkânsızlığını kabul etmiş genç ve güzel bir içmimardır. Hayatı boyunca yaşadığı ilişkilerden aldığı dersleri bir deftere not alan genç kadın, daha önce yaptığı hataları tekrarlamamaya adeta yeminlidir. Tam da aşka ve sevgiye olan inancını sorguladığı bir dönemde karşısına çıkan Jake'in etkileyici yaklaşımına rağmen
kalbini ona kaptırmamakta kararlıdır. Genç adamın ise ondan vazgeçmeye hiç niyeti yoktur ve Darby'nin aşka dair fikirlerini değiştirmeyi kafasına koymuştur. Fakat bu, sandığı kadar
kolay olmayacaktır.

"Mutlu sonlara inanmayanlardansanız sizi yanıltması için bu modern zaman masalına bir şans verin."
-Romantic Times-

"Çekici, sevimli ve samimi bir itiraf romanı."
-Booklist-

"Romantik-komedi türünde oldukça esprili bir dille yazılmış, keyifle okunmayı
garanti eden bir roman." 
-The New York Times-

"Aşk Bir Masalmış!!! Derken için, yetişkinlere adanmış bir peri masalı diyebiliriz."
-Amazon-
(Tanıtım Bülteninden)

Dinledim...
Bu şarkıyı kaç defa dinlediğimi, yüksek sesle, bağıra bağıra söylediğimi hatırlamıyorum. Hele ki şu sözü haykırdım diyebilirim "yinede yeni güne uyanmaya sebebim çok"
Sıla'nın çoğu şarkısını, sözlerini, melodisini çok beğenirim ama bu 1 numaram :)



İzledim...
Bir Küçük Eylül Meselesi 
Film hakkında nasıl bir yorum yapmam gerek bilemiyorum. izlerken sonunu çok merak ettim ama istediğim keyfi de alamadım. Bozcaadayı izlemek çok keyifliydi. oyunculuklar çok güzeldi. çekimler güzeldi. ama bir şeyler eksikti işte.


Ben naçizane fikirlerimi paylaştım, değerlendirmek sizlere kalmış :)
Herkese kucak dolusu sevgiler,

Pin It!

4 yorum:

  1. sevgili tugce...
    ne guzel bir tatlilikla anlatmissin...yasadiklarini...sevgilerini
    sarkiyi senin icin dinledim:)ayvalik benim icin cok sey ifade ediyor...unutamadigim gecmisimin 10 senelik bir yazlik masali...evim,bahcem
    zeytinin kokusu...
    aklim egede kaldi dedirtecek kadar icimde ozlem...dolu
    ama mutluyum herseye ragmen..simdiki yasatimda,,,evimde ,,,bahcemde
    galba seninle biraz dertlesmek istedim:))))opuyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan Hanım ne mutlu bana, ne kadar güzel yazmışsınız. Ne kadar güzel yaşanmışlıklar, anılar var hayatınızda. İnşallah daha güzellerini, daha mutluluk vericilerini yaşarsınız. Yüreğiniz, kalbiniz gibi hep iyi ve güzel şeyler çıkar karşınıza. Çok çok öpüyorummmm. Sevgiler,

      Sil
  2. bu kitabı merak ettim,okumalıyım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu Hanım; bu türleri seviyorsanız mutlaka okuyun derim. Eğer okursanız da bana düşüncelerinizi yazın :) Sevgiler,

      Sil

Fikriniz Benim için Önemli !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...