31 Aralık 2014 Çarşamba

HERKESE MUTLU YILLAR

Merhaba;


Yine kocaman bir yılı devirdik. Nasıl geçti, ne ara başladı da ne ara bitti şahsen ben hiçbir şey anlamadım.

2015 yılından çok fazla beklentim var ne yalan söyleyeyim :)

Şöyle bir baktım da bu sene yaptıklarıma aslında pek de bir şey yapamamışım :)
Kaan büyüdükçe onunla geçen zamanlarım tabii ki daha fazla olmaya başladı. "Çalışan anne vicdan azabını" çektiğim için sürekli, ne kadar boş vakit, uygun zaman varsa hepsi Kaan'ın olmalı diye düşünüyorum. Zaten onunla olmak her şeyden daha çok mutlu ediyor beni.

Önce sağlık olsun diyorum hep ben. Sağlıklı olduktan sonra insan her şeyin üstesinden gelebiliyor bir şekilde.

Ülkem için daha iyi şeyler olsun. Çocukların zarar görmediği, ölmediği, mutlu yaşayabilecekleri bir ülke olsun burası. Şuan ki durum beni artık korkutuyor. Geleceğe pek de umutlu bakamıyorum artık :( Umarım çok güzel ve yaşanılabilir bir yer olur.

Veeee tabiki daha çok hobilerimle ilgilenebileceğim bir yıl da olursa ayrıca sevinirim :)

İşte bu sene yaptıklarım :)

Herkese sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yıl diliyorum.

Kucak dolusu sevgiler,






Pin It!

2 yorum:

Fikriniz Benim için Önemli !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...