9 Ocak 2015 Cuma

Babyshower Süsleri

Merhaba;

Buz gibi Ankara'dan herkese kucak dolusu sevgiler,
bir arkadaşım şöyle söyleyip bu resmi paylaşmış. Aynen kendisine katılıyorum :)

"Vicdansız işe gidiyoruz bu ne soğuk! Güneşliymiş bi de allah razı olsun.. "



Bu nasıl soğuktur anlamadım. Allah dışarda olanlara yardım etsin.

Yılbaşından çok evvel bir babyshower partisi yapmıştık. Ona dair fotoğrafları paylaşmayı unutmuşum burada. Az laf çok foto :)

Herkese kucak dolusu sevgiler,














Pin It!

3 yorum:

  1. Sizi takibe aldım. Dikişsever olarak beğeneceğiniz bloğuma sizi de bekliyorum.. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Cok guzeller hepsi banada beklerim Ayseninyaptiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Marie, Eu amo e muito obrigado :)
    I hope, ı've spelled correctly

    YanıtlaSil

Fikriniz Benim için Önemli !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...